Savjeti za sve

Ovdje cete pronaci savjete za male i velike probleme ... Savjeti za zdravlje,kucanstvo,modu,zivot .... Ma bas sve !

07.10.2010.

Savjeti za topljenje masnih naslaga

PIJTE LEDENO HLADNU VODU
Evo jednostavne činjenice koju rijetko imate prilike čuti. Osim što čista voda ima nula kalorija, ako je pijete ohlađenu, vaš će organizam trošiti kalorije njezinim zagrijavanjem i apsorbiranjem. 40 minuta nakon ispijanja vode, brzina sagorijevanja tvari se poveća za 30% . Takvo bi povećanje potrošilo oko 35 000 kalorija godišnje (ili oko 4,5 kg masti).

UTOLITE ŽEĐ
 Pored sebe stavite čašu ledeno hladne vode i neprestano iz nje pijuckajte tijekom cijelog dana, dolijevajući vodu kad se zagrije ili kad ispijete čitavu čašu, i nikada nećete dehidrirati. Zašto bi to bilo važno? Prema istraživanju provedenom na Kalifornijskom sveučilištu, ako ste stvarno žedni, vaš se metabolizam usporava. Čak i mala dehidracija može rezultirati sagorijevanjem manjim za otprilike 45 kalorija na sat. To možda ne zvuči puno, no u jednoj godini nakupi se do gotovo 2,25 kg suvišne tjelesne težine.

 ZAGRIJTE METABOLIZAM
 Naucnici su otkrili jednostavnu i jeftinu hranu koja može pomoći da svoj program mršavljenja prebacite u turbo brzinu. Ljute papričice, kako znate, koriste se kao začin, no neke studije pokazuju da ta vrlo pikantna namirnica privremeno može ubrzati vaš metabolizam. Zato za jelo pripremite omlet začinjen s nekoliko sjeckanih ljutih papričica ili goveđi gulaš uz dodatak očišćenih i nasjeckanih crvenih ili zelenih ljutih feferona.

 PENJITE SE I SILAZITE NIZ STEPENICE
 Samo 4 minute na dan penjanja stepenicama, za godinu dana može dovesti do smanjenja težine za 1,8 kg. Osoba teška oko 73 kg potrošit će oko 50 kalorija penjući se uz stepenice 4 minute ( i silazeći 1 minutu) . Bude li to činila pet dana u tjednu u trajanju od jedne godine, potrošit će tako otprilike 12 700 kalorija ( što odgovara gotovo 1,8 kg masti).

KRECITE SE
Statistike su vam poznate: ubrzo nakon što prestane s dijetom, većina ljudi ne samo da povrati izgubljenu težinu, već i nabaci nekoliko dodatnih kilograma. Da i vi ne biste postali dio te statistike, potrebno je provoditi samo 30 minuta, četiri dana tjedno, u šetnji, plivanju ili vožnji biciklom tijekom trajanja dijete i nakon nje. To je zato što takva tjelesna aktivnost manjeg intenziteta može zaustaviti iznenadan i oštar pad sagorijevanja kalorija koji se često dogodi kad dijeta završi.

Savjeti za sve

CTRL + F

Pitanja
Sva pitanja na koje zelite neki odgovor ili savjet mozete slati kao privatnu poruku ili na e-mail adresu happy_me5@live.com
Pokusacu na sve da odgovorim u sto kracem roku...


MOJI FAVORITI
-

BROJAČ POSJETA
20256

Powered by Blogger.ba